اجرای مانور تیم‌های درمان اضطراری جمعیت  هلال احمر استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اجرای مانور تیم‌های درمان اضطراری معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.  

آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  از اجرای مانور تیم‌های درمان اضطراری BHCU معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.   
اجرای مانور تیم‌های درمان اضطراری جمعیت  هلال احمر استان کرمانشاه

آرش لهونی  گفت: در این مانور با حضور پزشکان، پرستاران، تکنسین‌های دارویی، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس مادر و کودک، کارشناس تغذیه و کارشناس روانشناسی خدمات رایگان به بیماران ارائه می‌شود.  

وی گفت: این تیم‌ها ضمن برپایی بیمارستان صحرایی و استقرار واحد ارتباطات سیار EOC جهت ارتباط با سامانه ایموک جمعیت مرکز، نسبت به بررسی بهداشت محیط (از نظر آب آشامیدنی و تغزیه) نیز اقدام خواهند کرد.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: اهدای داروی رایگان نیز از جمله دیگر اقداماتی است که از سوی این تیم ارائه می‌شود.  

 لهونی اظهار کرد: این تیم از روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در روستای کم برخوردار مله سرخ شهرستان اسلام آباد غرب که در سیل اخیر نیز دچار آسیب شده بود مستقر و تا اواخر روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه به مدت ۳ روز خدمات رسانی می‌کنند.  

انتهای  پیام/ز


 اهدای داروی رایگان  به مناطق کم برخوردار

برچسب ها: هلال احمر ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار